Uksed

Meie kodus on päris palju uksi ja reeglina on nende taga ikka väga huvitavad asjad. Aga ma ei taipa kuidagi, miks Perenaine mind vabalt kõikide uste taha ei lase piiluda. Ju ta kade on, mis muud.
Näiteks on meil köögis üks põnev roheline uks. Perenaine hoiab selle ukse taga igast huvitavat kraami- kohvitasse ja taldrikuid ja käterätte ja igasugu muud kraami. Mulle NIIIII meeldib selle ukse taha pugeda. Tavaliselt ei luba Perenaine mindsinna minna ja kisub mu välja enne, kui ma seal ringi vaadata jõuan.
Aga täna juhtus sihuke lahe lugu, et ma libistasin ennast kappi niimoodi, et Perenaine seda ei märganudki. Pani hoopis ukse kinni ja oli rahul. Mina olin ka rahul, vaatasin seal kohe isuga ringi aga siis hakkas igav, sest välja ma ju enam ei pääsenud. Siis ma tegin seal kapis natuke kolinat ja paar mäud ja näud ka. Küll Perenaine oli ikka üllatunud näoga, kui ta ukse lahti tegi.
Köögis on üks põnev asi veel- see on sihuke valge luugiga asi, kuhu Perenaine paneb oma kohvitassid ja minu toidukausid ja igasugu muud nõud ka, kui need mustaks saanud on. Küll see on huvitav koht!!! Ma ainult seal istukski, ausõna, aga jälle- Perenaine on kade ja kisub mind sealt alailma välja. Aga ma pole alla andnud- iga hommik püüan ma sellesse valgesse kappi pääseda. Ehk kunagi õnnestub ka.
Tegelikult on kohe kahju, et meil pesumasinat toas pole- siis saaks ilmselt karuselli ka vahest. Kuigi, kui ma nüüd järgi mõtlen, siis see oleks ju üks väga märg karusell. Vist on ikka hea, et seda karuselli ei saa.

Üks põnev uks on meil veel, see on suur ja väga vana riidekapp, kuhu ma ka igal võimalikul juhul püüan sisse pugeda. Ühel hommikul jättis unine Perenaine mu pea lausa ukse vahele- oi ma karjusin. Ega mul valus ei olnud aga nii tore oli vaadata, kuidas Perenaine ennast ärkvele ehmatas :D Nii lõbus oli!!!

Ja siis muidugi ahi! Oh kuidas ma armastan seda asja, eriti siis, kui ta soe on. Perenaine lausa karjus ühel päeval mu peale, kui ta ahju puid pannes nägi, et ma olen otsapidi ahjusuust sees :D Ilma igasuguse tseremoniaalsuseta kiskus ta mind tagajalgu pidi ahjust välja. Ikka kade, mis muud. Mida ma siis tegema pean, kui mind kohe huvitab see, mis ahjus toimub. Tuli on huvitav ja seda tahaks käpaga katsuda. Huvitav, miks ta ei lase mind ahju uurima?

Aga selge on see, et magamistoa ukse taga öösel laamendada ei tohi, siis saab Perenaine vist väga kurjaks. Nii ma siis püüangi öösel hästi tasa mängida, küll ma päeval magan, ikka nende Perenaise patjade vahel. MMMM -lemmikoht! Ja ega ta mind ju takistada ka ei saa :P

Comments

Popular Posts