Meie mängud

Perenaine on mul väga mänguhimuline. Kohe ära väsitab. Ainuke lootus on, et ehk saab natuke vanemaks ja siis rahuneb maha. Aga ega mul suurt lootust pole. Nii ma siis peangi iga päev mõne uue mängu välja mõtlema, et Perenaisel ikka huvitav oleks.
Väga tore mäng ja kindlasti üks Perenaise suuri lemmikuid on "Krõmpsa varvast" See käib niimoodi, et Perenaine võtab sokid(või siis sussid) jalast ära ja mina kargan lõrisedes varvaste kallale. Kui varbaid kätte ei saa, siis äärmisel juhul kõlbavad ka hüppeliigese veenid. Äge! Mina näksin ja Perenaine karjub :D Aga meeles tasub pidada seda, et kui Perenaine magab, siis ei tohi seda mängu mängida sest unine Perenaine pole üldse tore...
Minu isisklik lemmik on aga ainult hommikuti mängitav "Kas kukub?" See käib niimoodi, et kui unine ja peaaegu veel magav Perenaine koperdab varahommikul vetsu, siis tuleb tal võimalikult tihedalt jalus sagida lootuses, et ehk ta kukub. Siiani pole õnnestunud... veel ;)
Väga tore ja arendav mäng on ka "Kummituskass"- minu ülesanne on ennast väga vaikselt ära peita ja ilmuda välja seal, kus mind kõige vähem oodata oskaks. Mängu võib lugeda kordaläinuks juhul, kui Perenaine mind otsima hakkab ja kuidagi ei leia. Eriti äge on see, kui ta hakkab arvama, et ma olen välisuksest välja pääsenud :P
Klassika on muidugi "Mõmmi magab"- seda saab mängida siis, kui Perenaine on magamistoa ukse pahasti kinni pannud ja mul õnnesub sinna sisse pääseda. Mäng seisneb loomulikult selles, et mina olen väga vapper karukütt ja Perenaine ohtlik ja suur grislikaru. No ja siis me võitleme. Ma olen väga vapper ja vahest õnnestub karu maha ka murda. Tõsi, Perenaine vahest viskab mu selle mängu tulemusel ka magamistoast välja ja siis ma pean magamistoa ukse taga võimalikult haledasti ja kõvasti näuguma ja kriuksuma. tavaliselt tal hakkab minust siis kahju.
Eile aga leiutasin ma mängu "aja keel kõrva ja siis näri kõrvalesta" See on füüsiliselt üsna keerukas teostada aga reakstioonid väärivad pingutust. Perenaine lausa kiunus kõdist :D ja siis natuke valust ka. Aga ma olen kuulnud, et armastus tegevatki vahest haiget.
Lisaks eelnevale on mu repertuaaris ka veel "kappa suvalisel hetkel üle klaviatuuri", "kõdista vurrudega magajat" ja "luni endale sinki ning jäta see vedelema" ja muidugi kõikvõimalikud variatsioonid närimismängudest- eriti hea on näksida Perenaise sõrmi. Aga ma olen väga hoolas, et ma liiga kõvasti ei hammustaks- näiteks mitte kordagi pole ma vereni hammustanud. Ma olen uhke kohe!

Comments

Popular Posts