Ilusat uut!

Koletu paugutamise ja vilede ja tulede ja mölluga tuli siis see uus aasta- soovin teile kõikidele ilusat uut aastat, olge oma kallite vastu kenad ja toredad. Ja veel soovin ma, et pühi oleks rohkem (soovitavalt ilma ilutulestikuta, palun), sest siis on Perenaine pikalt kodus, ahi on soe, toidukauss on täis ja paisid ja musisid saab ka kõvasti rohkem, kui mõnel tavalisel ajal.
Meie pühad olid just sellised- Perenaine oli puhkusel ja me kohe lihtsalt olime niisama.
Külalisi käis meil ka, näiteks tädi Kersti ja onu Tarmo ja tädi Getter. Ma läksin nii paljude võõraste inimeste peale kohe päris ärevaks ja hakkasin pahandust tegema. Perenaine noomis mind pärast ikka pikalt kohe.
Palju võõraid inimesi ja lõhnu ajas mu nii ärevile, et mul tekkis tahtmine natuke poksida. Onu Tarmo tundud selleks päris sobilik olevat ja nii ma siis ühe käpaga hoidsin teda kinni ja teisega muudkui äsasin... Perenaine keels mind küll paar korda aga ega ma siis ei kuulanud. Järgnes soovitus järgi mõelda. Arvake kus... Õige, arestimajas loomulikult!
Hea, et tädi Getter mu sealt kohe jälle välja päästis. Tal on niiiii ilusad ripsmed, et neid pidin ma kohe käpaga katsuma ja hambaga proovima, hea on ta ka. Rääkis minuga pikalt ja kenasti kassikeeles
agag kokkuvõttes olin ma selleks ajaks, kui külalised ära läksid nii väsinud, et Perenaisega trikitamseks mul enam jõudu ei jätkunudki, ma hoopis hiilisin ahju otsa oma pessa ja tudisin kohe mitu tundi
Aga ühest ma aru ei saa- mis põrgu selle ilmaga lahti on??? Ebanormaalselt külm on kogu aeg. Aga hea on jälle ka, sest Pereneisel on siis minust natuke nagu kahju ja ma saan ööseks magamistuppa jääda. No ja kui ma juba magamistoas olen siis arvake, kus ma magan? LOOMULIKULT Prenaise kaisus, ma juba päris oskan seda teha. Ainult õige natuke öösel näksin Perenaist näpust, noh et kontrollida, kas ta on ikka elus.
Huvitav on see elu- kui ma sõrmest näksan, siis ei juhtu suurt midagi aga kui ma juhuslikult varbast krõmpsan, siis on lend kindlustatud. Lend magamistoast välja. Huvitav, miks varbad keelatud on? Ma pean selle üle järele mõtlema.
Aga muidu on kõik tore.
Tädi Marju saatis mulle je Perenaisele jõulukingiks ühe toreda raamatu

OO, kui tark ja tore raamat see on- puhast tarkust täis!
Raamatu sisse saab vaadata siit. Igal juhul pole Perenaine tükk aega niimoodi naernud, vahest ainult Keskerakonna kongressi vaadates oli ta sama ülemeelik ;)
Aga mis mina siis teile uueks aastaks soovin- armastage ennast, puhake palju ja südamest, tundke elust mõnu ja hoidke oma kalleid inimesi raudses karvases käpas, samuti tasub meeles pidada, et küüsi tuleb kasutada ainult viimases hädas ;)


Üks palve on mul teile veel. Minu blogis saab nüüd ka anonüümne külaline sõna sekka öelda. Palun kirjutage mulle, sest ma nii väga tahaksin lugeda seda, mida teie arvate. Muidu muudkui mina kirjutan ja kirjutan, nii pole ju üldse aus, eksju ;)

Comments

  1. Küll sa, Nööp, ikka oled tore ja ilus kiisu! Head ja ilusat aastat sulle oma kalli perenaise kaisus! :)

    ReplyDelete
  2. Armas Nööp! Head uut aastat sulle ja Perenaisele! Rõõmu ja armastust teile! Sabiine ja Diana :) Nurr!

    ReplyDelete
  3. Head uut aastat, Nööbike! Nii tore on sinu elust lugeda ja teada, et meie majas üksi ei käi üks pidev möll :)
    Perenaisele ka head uut aastat!

    ReplyDelete
  4. Awwww ja kurr ja murrrrrr! Te olete niiiii hurrrrrrmavad! Te kirjutasitegi mulle, ma arrrrrrmastan teid!

    ReplyDelete
  5. Nööbist kasvab tõeline iludus!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts