Raju muti imaago kokkuvarisemine

Nüüd on puhta pekkis. Täiesti pekkis, ma ütlen.
Ma olen üle aasta, varsti juba kaks aastat müünud endast müüti, et ma olen ilus, ülbe ja mul on suvamast suva, kui Perenaine kodust ära läheb... Noh, eks m ul ju ongi suva, vist, lõpuks...
Aga see kord, ühel hommikul, läks Perenaine kodust välja nagu tavaliselt. Ja ma arvasin, et ta läks tööle, aga tema, salakaval madu, läks tööle küll aga ta läks enne tööle minekut pesu kuivama panema, KOOS käekotiga (kes nii ommetigi teeb??? Ise on veel daam või midagi sihukest...)
No ja ma siis natuke tormasin mööda aknalaudu, et veel natuke näha lahkuvat Perenaist. Ja ta nägi seda!!!! Oi mul oli piinlik ja OI kui uhke oli Perenaine...
Nüüd ma enam isegi ei varja seda, et ma käingi teda pilguga tööle saatmas. No ja kevadel tundub üldiselt selle pesuplatsiga mingi teema olevat. alailma on Perenaine seal platsi peal linadega vehklemas.
aga pehmik on naljakas olla- kuna ma olen pehmik, siis ma võin minna Perenaisele kaela peale magama ja ta ei tohi mind maha ajada, sest ma olen ju õrnu-õrnuke kiisubeebi :P
Aga tegelikult on vahelejäämise pärast ikka jõle piinlik....

Comments

Popular Posts