Tatikad

No ma ei saa aru, mitte hetkeksi ei või neid naisi jätta järelvalveta! Ma lasin ainult natu-natuke silma kinni, et paremini keskenduda ja mõelda, kui kuulsin läbi une, kuidas Perenaine rääkis kellegagi telefoniga ja ütles, et tal on KOHE vaja kassipoega. Mis mõttes kohe ja mismõttes KASSIPOEGA??? Meil on ju kassipoeg,  mina olengi kassipoeg, muide!  No ma siis mõtlesin, et noh eksisin või kuulsin valesti või kuidagi nii.
Aga selgus, et mitte midagi sellist- minu Perenaine ja Naabritädi läkisidki lolliks, grupiviisiliselt (mille eest on karistus karmim!).
Ühesõnaga- Naabritädi on minu majja saabumisest saati soninud punasest kassist, kes kunagi tema juures elama hakkab. No aga ma ei arvanud, et see minu mutt ka hulluks ära läheb.
Nojah, ühesõnaga- järsku oli meie kodus, MINU kodus, kuram küll!!! kaks tatikat ja õnnest oimetud Naabritädi ja minu Perenaine.
Oi kuidas ma vihastasin!!! Minu Perenaise süles , minu koha peal oli järsku mingi väike karvane nässakas, selline pisike nirakas (kuulu järgi olin mina ise ka sihuke nirakas) aga no see oli siis ja ammu, see enam ei loe. Ja et asjad oleks kohe ja kindlalt selged, siis ma kähisessin ja urisesin kohe südamest. Perenaine ehmatas õnneks kohe ära ja hakkas vabandama, et Nööbikene, see tita on meil ainult ühe öö ja siis ma viin ta oma töökaaslasele ja et olgu ma tubli. ahah! Ma tean küll seda " ainult üheks ööks"- arugi ei saa, kui elabki minu kodus mingi tatikas, kes hakkab minu konserve ja krõbinaid varastama, kakama minu liivakasti ja musitama minu Perenaist. Unistage edasi! Minu kodus on üks boss ja pealik ja see olen mina.  No vahest on boss Perenaine ka muidugi.
aga hästi läks vist- Perenaine helistas oma töökaaslasele ja ütles telefoni, et ma tulen homme kiisupojukesega tööle ja ole valmis ja et küll ta on ilus. Ja et ma sellele tatikale liiga ei teeks, siis pakkis ta tite kasti, pani talle kaasa minu kausi ja minu konservi ja viis selle tatika Naabritädi juurde . Tal on seal nagunii vennake ka. Eks meil selle vennakesega (see ammuoodatud Punane Kassipoeg!) ilmselt tuleb veel klaarimist aga lohutav on see, et me ei pea koos elama ;) Sest mina ei jaga oma Perenaist mitte kellegagi!
Ma olen Perenaise peale veel natuke solvunud aga eks mul on kergendus ka, et see pisike nirakas ära viidi. Ja ehk on nüüd lõplikult selge ka see, et meie majja ei ole vaja mitte mingeid muid loomi tuua. Minust peab piisama :P

Comments

Popular Posts