Mis teie arvate?

Mis teie arvate, kas mina olen meie kodus kõige hullem pahandusetegija? Noh? No mis siis, et ma ühe korra Perenaisele natuke voodisse pissisin, no mitte voodisse, pigem ikka päevateki peale, mis tegelikult pissi üldse sisse ei võtnudki. Ja kuidas Perenaine mulle selle eest laksu andis mööda peput ja kuidas ta mind raputas turjast ja kuidas ta karjus mu peale. Ähvardas kassikodusse viia (mismõttes kassikodusse? ma ju olengi juba kassikodus?)  ja ikka niimoodi edasi. Ma hakkasin päris kartma kohe.
Noh, kas mina olen teie arvates meie kodu kõige hullem pahandusekott??? Vale! EI OLE!
Hoopis Perenaine on. Ma ei  oska kohe mõeldagi, mis temaga täna tegema peaks- kust ja kuidas raputama ja mismoodi tema peale kisama.
Teate, mida ta tegi? Ta ajas valge värvi (no või peaaegu valge ja peaagu värvi) purgi suures toas diivanilaua ja vaiba peale ümber. KÕIK kohad olid värvi täis. Vaip on praegu ka, kui nüüd aus olla. Laua võõpas ta nüüd valgeks aga mulle eriti ei meeldi niimoodi. Vaip on puhta hukas :D
aga kui nüüd tänane pahandus välja jätta ja see ka, et ta jälle kodust ära käis (öösel ka!) siis on enamvähem kõik korras.
Eks see Mutike hakkab mulle iga päevaga üha rohkem meeldima- nii tore on talle kaissu ja kaenlasse pugeda ja musi küsida ja natuke käppadega sõtkuda ja küüsi näidata ja nurruda, nurruda, nurruda...
Eks ta on aru ka saanud, et magamistoa ust kinni panna on ebaviisakas, kui mina olen teisel pool ust.
Me elame päris toredasti tegelikult. ma vist luban Perenaisel nüüd nurgast välja ka tulla, ega see värviplahvatus nüüd nii hull ka polnud, et ta nurka seisma jättagi, eksju.

Comments

  1. Ohhsamanna....... Kas sul õnnestus valged käpajälgi ka teha:P:P? Kim Saaremaalt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuule, see Perenaine oli ilma käpajälgedetagi täiesti pöördes :D Ma ei riskinud, istusin nagu kivikuju diivanil ja vaatasin ja kuulasin, kuidas Perenaine kaost likvideeris. Issanda vibupüss, milliseid sõnu see naine teab :O

      Delete

Post a Comment

Popular Posts