Tere üle pika aja

Ehh, me pole pikka aeg jutustada saanud. Ma ei teagi, miks see nii juhtunud on. Aga juhtunud on vahepealsel ajal palju asju.
No kõige nõmedam lugu oli muidugi selles lollist inglise koerast, kes ka blogi peab ja tema nimi on ka Nööp ja muu jama ja et meie inimesed on selle nööbikoera blogist Eestis raamatu välja andnud. M aolin ikka täits närvis ja solvunud. Perenaine vaatas järgi ja ütles, et rahunegu ma maha, et see koer on hoopis Ploom ja tema blogi on puhas pildiraamat ja et lasku ma ikka samas vaimus edasi ja ärgu pangeldagu ilmaasjata. Aru ma ei saa, miks need koerad üldse kirjutama peavad...haukugu parem või liputagu midagi või maeitea.
Piinlik vahejuhtum ka meie kodust...
Perenaisel oli sünnipäev. Küll on tore, et sihuke möll ainult üks kord aastas juhtub. Ma arvasin alati, et mu Perenaine on üldiselt päris tasane ja puhas vanainimene aga võta näpust- sünnipäeva puhul oli meie kodu järsku kilkavaid naisi (üks mees oli ka) täis ja ma pean piinlikusega ütlema, et see minu Mutt oli kõige ülemeelikum.  Issver, ma olin nii šokeeritud, et istusin terve õhtu ahju otsas ja häbenesin- no tõesõna- häbi sööb silmad peast, kuidas Perenaine ennast üleval pidas- kiljus ja lõkerdas naerda ja minu jaoks ei olnud tal üldse aega. Niipea, kui külalised ära läksid tulin ma ahju otsast alla ja lugesin Perenaisele pikalt loengut kombelise käitumise kohta. Mõtte paremaks kohale jõudmiseks hammustasin ka vahepeal natuke.
Siis juhtus veel sihuke asi, et Perenaine pani mu ühel päeval puuri ja viis tädi Margarita juurde. Ma ei osanud midagi sellest arvata nagu ikka, mulle ainult ei meeldi autoga sõita ja ma halisesin nagu oskasin (ehk läheb lurjustel süda haledaks aga looda sa seda...)aga siis tuli mul küll hirm peale, kui Perenaine mu kliinikusse jättis ja ise ära läks- jummal, mul oli sihuke hirm nahavahel, et nutt tuli peale. Palusin kõva häälega andeks kõikide metssigaduste eest, mida ma teinud olen aga Perenaist ei tulnud, tuli hoopis tädiu Margarita ja tegi mulle ühe süsti... Kui ma jälle silmad lahti tegin olin ma õnneks kodus ja Perenaine oli hirmus ehmatanud näoga ja ma olin ilma viinata päris purjus. Tahtsin kogu aeg kuskile minna aga muudkui kukkusin ja kukkusin ja kõht ka justkui natuke valutas või nii ja metsik uni oli kogu aeg.  Nii ma siis muudkui kukkusin ja magasin, kus aga juhtus. Läbi une kuulsin seda ka, kuidas Perenaine nutuse häälega rääkis kellelegi, et ta kass on nii imelik ja hale ja ta tahab oma kassi tagasi. Ma ei jaksanud selle üle pikalt mõelda, et mis selle kassiga tal siis juhtus. Süüa ja juua ei tahtnud ma üldse aga üks kord juhtus vist see ka, et piss tuli kogemata täitsa valesse kohta. aga sellel juhul vist võis nii, sest Perenaine ei pahandanud üldse. Sussutas ainult.
Niimoodi uniselt läks mööda kaks või kolm päeva. Ega mul hea ei olnud- natuke nagu hale oli olla ja kogu aeg tahtsin Perenaise juurde kaissu magama ja minu nina pidi olema vastu Perenaise nina. Nii, et kui Perenaine külge pööras, siis mina ukerdasin üle tema et ikka nina oleks õiges kohas vastu teist tähtsat nina. EEh, päris tore oli- Perenaine oli täitsa armas mu vastu, isegi krõbinakausi tõi mulle nina alla, et mul söömine päris meelest ei läheks.
Kleit oli mul ka, väga moodne mustvalge disaineritoode. Üldse ei seganud ja ilus oli ka. Nii et kui teie Perenaised tahavad teid arsti juurde viia ja midagi teie kõhus teha, siis las nad ostavad teile kleidi mitte selle lolli lambimoodi asja ümber kaela. Ma võtsin kleidi ainult üks kord seljast ära ilma Perenaise loata.  Aga ma olen olnud tubli ja kõhtu pole ma üldse lakkunud ja närinud. Eks ta on senini natuke sinine ja hell ja mingi pusa on seal kõhupeal aga muidu pole miski muutunud- ikka traavin ma ringi nii et vile taga, näksin ja möllan ja olen muidu ka üks vinge käpik ainult kassipoegi mul ei tule... ah, ega mina lapsi tahagi- natuke krõbinaid, mõni mänguhiir ja kõvasti kallistamist on palju lahedam elu ;)



Vot niimoodi juhtuski, et ma väsisin päris ära keset puukotti ja uni tuli peale...
Nüüd me ikka koome ka jõudumööda ;)

Comments

  1. Nii vahva, et Sa jälle kirjutasid. Ma juba vahepeal mõtlesin, et ei tea kuidas see arstilkäik läks.... Aga no arstilkäik oli vaid üks asi, Perenaisel oli ju pidu ka veel! Minu perenaine rääkis, et ta teab, Sinu perenaine teab kuidas üks korralik pidu käima peab. Hähh.... inimeste pidu..... vat siis on pidu kui ikka saab korralikult mööda mööblit ja tube ringi kapata ning seejärel pererahva voodis konte puhata. Üks kevadine mäuuuu siit mere takka. Kim Saaremaalt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm... Ah et siis on pidu, kui saab kapata mööda mööblit? Ja et voodis puhkamine on ka peo osa? Tead Kim, mul on siis kogu aeg ÜKS PIDUPIDUPIDU! Aga arstilkäik läks hästi, mul on ainult kõhu peal üks nöör, mis iga päev pikemaks läheb. Perenaine arvab, et ma olen kiskunud õmblusniidi välja aga midagi pahasti pole, kõht on mul ikka ilus ja pehme, ainult sinine... Ei tea, kas nüüd nii jääbki või? Tervitustega, Nööp

      Delete

Post a Comment

Popular Posts